Аутсорсингове відновлення та поставлення на облік | Інститут Фінансових Рішень
Аутсорсингове
відновлення та
поставлення на
облік
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ФІНАНСОВИХ РІШЕНЬ»
Здійснює відновлення бухгалтерського обліку за прийнятною вартістю. Законодавство України чітко регламентує порядок ведення обліку, який повинен проводитися від початку і до кінця діяльності юридичної особи. Якщо в силу будь-яких причин, порушується цей порядок, або виявляються помилки в роботі з документацією, то виникає необхідність грамотного відновлення бухгалтерії.
Наша компанія пропонує оптимальні розцінки на дану послугу. Вартість відновлення бухобліку визначається виходячи з таких факторів:
  • системи оподаткування;
  • ступеня автоматизації обліку;
  • кількості напрямків діяльності вашої організації;
  • наявності нестандартних нюансів бізнесу (зовнішньоекономічна діяльність (ЗЕД) , агентські договори, філії та інше);
  • наявності первинних документів і обсягу документообігу;
  • термінів і періоду.
Остаточне визначення вартості відновлення бухгалтерського обліку відбувається після аналізу основних економічних показників і організаційних особливостей вашої компанії.

КОЛИ НЕОБХІДНА ПРОЦЕДУРА ВІДНОВЛЕННЯ?

Відновлення бухгалтерії проводиться у випадках, коли:
  • виявлена втрата облікових даних;
  • сталася втрата первинних документів, або встановлено факт недостовірності відомостей у первинній документації;
  • виявлені некоректні проводки та серйозні помилки, що призвели до неправильного складання балансу, або розрахунку податків;
  • кредитування в банку, залучення інвестицій, або участь в тендері;
  • прийнято рішення про продаж бізнесу, або ліквідації юридичної особи;
  • необхідно впорядкувати бухгалтерію за підсумками перевірок або перед аудитом.

ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ ЦЯ ПОСЛУГА?

Відновлення бухгалтерського обліку передбачає налагодження всієї звітності у відповідність з первинними даними, а також відновлення відсутніх документів у разі їх втрати.
Така процедура дає масу переваг, серед яких:
  • відсутність претензій з боку податкових та інших контролюючих органів, а також різних фондів;
  • отримання надалі достовірної інформації про стан фірми, або підприємства для аналізу роботи, планування подальшої діяльності та залучення інвесторів;
  • здійснення контролю стану майна та фінансів організації.
Відновлення обліку складається з наступних операцій:
  • підбір первинних документів і подальше зіставлення з раніше зданої звітністю, підготовка документів, які відсутні;
  • створення необхідних регістрів в бухгалтерських програмах;
  • створення системи податкового обліку для автоматичного формування податкових регістрів і розрахунку прибутку;
  • формування звітності виходячи з вимог положень бухгалтерського обліку, а також створення звітів за відхиленнями даних бухгалтерського обліку від даних податкового обліку;
  • оптимізація оподаткування. В ході відновлення бухгалтери та аудитори нашої компанії мінімізують розмір податкового зобов'язання та сплачування податків;
  • подання уточнених податкових декларацій;
  • надання виправленої електронної бази даних бухгалтерського обліку за відновлений період;
  • розробка рекомендацій подальшого ведення бухгалтерії без виявлених помилок.
Після закінчення періоду відновлення бухгалтерського обліку ми представляємо Вам повний звіт та надаємо безкоштовні консультації з усіх виникаючих питань, які стосуються проведених операцій.

ВАРІАНТИ ВІДНОВЛЕННЯ ОБЛІКУ

Послуги з відновлення бухгалтерського обліку припускають наступні види робіт:
  • повний;
  • часткове, в яке входить відтворення певних ділянок обліку або окремих періодів.
Відновлення даних може знадобитися в тому випадку, коли фірма, маючи в наявності помилки у веденні бухгалтерії та продовжує свою господарську діяльність без можливих санкцій і вимог з боку перевіряючих органів.

ПЕРЕВАГИ РОБОТИ З НАМИ

Відновлення бухгалтерії - це складна і трудомістка процедура, що вимагає великих зусиль та високої кваліфікації.
Фахівці "Інституту Фінансових Рішень" не тільки допоможуть нормалізувати бухгалтерію на вашому підприємстві, але і розроблять для вас нову облікову політику, а також забезпечать найбільш оптимальну й ефективну постановку податкового та бухгалтерського обліку.
Наші співробітники:
  • оцінять реальні обсяги майбутньої роботи;
  • відновлять документацію будь-якого виду і будь-якої складності;
  • дотримуються суворої конфіденційності;
  • гарантують якісний результат;
  • мають велику базу клієнтів з багатим професійним досвідом.
Необхідно пам'ятати, що фінансові втрати, пов'язані з некоректним веденням обліку, можуть не тільки багаторазово перевищувати ціну відновлення бухгалтерського обліку, а й призвести до зупинки господарської діяльності організації та навіть до втрати бізнесу.